• Hyppää pääsisältöön
  • Hyppää ensisijaiseen sivupalkkiin
  • Hyppää toissijaiseen sivupalkkiin
  • Hyppää alatunnisteeseen

Viimeisin kampanjatiedotteemme on ilmestynyt 12.5.25, kts tarkemmat tiedot KAMPANJA-linkistä!

Softa SuperStore -logo

Asiakaspalvelu
ark. 10.30 – 16
09 – 3424 370

SOITA 09 - 3424 370

Ensisijainen sivupalkki

Tuotehaku

Tuoteryhmät

  • ETUSIVU
  • YRITYSTIEDOT
    • Yhteystiedot
    • Saatua palautetta
    • Tietosuojaseloste
    • SOFT REMINDER – Softa Superstore as a Service (SSaaS)
  • LISENSSIT
    • ACD Systems
    • Adobe
    • Adobe CLP
    • Adobe VIP
    • Adobe VIP EDU
  • KAMPANJA
  • SOFTAINFOA
    • Softauutiset – SOFTAINFOA – Softauutiset
    • Tuote-esittelyjä – SOFTAINFOA – Tuote-esittelyjä
    • Affiliate-tarjoukset
    • Muuta mielenkiintoista
  • TILAUSOHJEET
  • POSTITUSLISTA >>
  • PALAUTE >>
  • TARJOUSPYYNTÖ >>
  • SIVUKARTTA
  • YRITYSTIEDOT
veloitukseton Soft Reminder -päivitysmuistutuspalvelu
luotettava kumppani -logo

Aximmetry-tuoteperhe

Vuonna 2009 Aximmetryn perustajat haaveilivat klassisen musiikin maalaamisesta valolla. He suunnittelivat aloittavansa Bartokin kappaleella. Tarkoituksena oli luoda symmetria äänen ja visuaalisen välille uudessa taidemuodossa, ja pian syntyi ohjelmisto Aximmetry. Nimi tulee sanasta Axis + symmetria.
Ennen pitkää tekijöille kävi selväksi, että samaa, modulaarista, solmupohjaista grafiikkaohjelmointityökalua voitiin käyttää monissa reaaliaikaisissa 3D-projekteissa, mutta lähetysteollisuus oli ensimmäinen, jossa Aximmetry hankki suurimman osan käyttäjistään.

Vuonna 2017 Aximmetry myi ensimmäisen lisenssinsä ulkomaille Isossa-Britanniassa. Nykyään Aximmetrylla on käyttäjiä kaikilla mantereilla Etelämannerta lukuun ottamatta.

Vuonna 2018 aloitimme alan ensimmäisenä demokratisoinnissa virtuaalistudiomarkkinoiden ja julkaisimme ilmaisen Community Edition -version (nykyinen Studio Edition), jotta kaikki kiinnostuneet käyttäjät voivat kokeilla rajattomasti huippuluokan virtuaalistudioteknologiaa.

Toukokuussa 2020, kun Unreal Engine integroitiin Aximmetryyn, tavoitimme laajan ja aidosti maailmanlaajuisen käyttäjäkunnan, ja Aximmetry-käyttäjien rekisteröintien määrä kolminkertaistui ja kasvoi eksponentiaalisesti siitä lähtien. Etsimme tähän päivään asti parhaita tapoja auttaa ihmisiä tuomaan harmoniaa visuaalisilla ilmaisuilla, tietokoneella, helposti ja helposti saatavilla olevalla tavalla.

Altova-työpöytäkehittäjätyökalujen, palvelinohjelmistotuotteiden ja sääntelyratkaisujen versio 2024 sisältää paljon odotetun tuen PDF-tietojen integroinnille MapForcessa, tuottavuutta parantavat AI Assistantit XMLSpy- ja DatabaseSpy-ohjelmissa ja paljon muuta.

Mobile Together 9.0 lisää joustavia työkaluja älylaitteiden välisen viestinnän mahdollistavien MQTT-ratkaisujen toteuttamiseen sekä uuden tuen eleille, viivakoodien piirtämiselle, tummalle käytölle ja paljon muuta.

UUSI MobileTogether 9.1 sisältää uusimman version RecordsManagerista, sen sisäänrakennetusta koodittomasta ratkaisusta tietokantasovellusten rakentamiseen. RecordsManager 3.1 esittelee tekoälyintegroinnin AI Assistantin kanssa tietokantasovellusten automaattista luomista varten luonnollisen kielen kehotteiden perusteella. Nyt tietokantasovellusten luominen RecordsManagerissa on nopeampaa kuin koskaan.

Graafiset ominaisuudet

Reaaliaikaiset ominaisuudet

Mitkä ovat aksimetrian tärkeimmät reaaliaikaiset ominaisuudet?

  • 2D/3D renderöinti
  • Jälkikäsittely
  • Tehosteet
  • värin korjaus
  • LUT
  • chroma keying
  • solmupohjainen kohtausten muokkaus
  • käyräpohjainen aikajana ja animaatioeditointi

Edistyneet 3D-grafiikkaominaisuudet

Mitkä ovat Aximmetryn tärkeimmät edistyneet 3D-grafiikkaominaisuudet

  • HDR
  • Syvyysterävyys
  • Varjot
  • Heijastuksia
  • Taittuminen

Mukautetut solmupohjaiset ominaisuudet

Millaisia ​​mukautettuja solmupohjaisia ​​graafisia elementtejä voidaan luoda Aximmetrylla?

  • Materiaalit
  • jälkikäsittelyn varjostimet
  • hiukkasjärjestelmät ja efektorit

Voinko luoda muun tyyppisiä uudelleenkäytettäviä mukautettuja solmuja?

Kyllä, voit. Aximmetry on monipuolinen solmupohjainen editori, jonka avulla voit luoda omia mukautettuja yhdisteitä/yhdistesolmuja. Sitä voidaan käyttää sekä graafisissa että loogisissa ratkaisuissa ainutlaatuisten reaaliaikaisten lähetys- tai projisointitarpeiden täyttämiseksi. Ne voidaan myös linkittää ulkopuoliseen lähteeseen, mikä mahdollistaa uudelleenkäytön ja joustavan tavan päivittää ne koko projektin ajan.

Animaatio-ominaisuudet

Voinko luoda animaatioita Aximmetryssa?

Kyllä! Aksimetriassa voit käyttää avainkäyrää animoidaksesi mitä tahansa:

  • 2D-objekteja
  • 3D-objekteja
  • Solmun ominaisuudet
  • Renderöintiparametrit

2D-tiedostomuodot

Mitä 2D-kuvamuotoja Aximmetry tukee?

Seuraavia tiedostomuotoja tuetaan kaikissa Aximmetry-versioissa:

  • png
  • dds
  • jpg
  • jpeg
  • tif
  • tiff
  • bmp
  • tga
  • gif
  • psd
  • hdr
  • exr
  • jxr
  • hdp
  • wdp
  • dpx
  • kuutio

3D-tiedostomuodot

Mitä 3D-mallimuotoja Aximmetry tukee?

Voit tuoda 3D-malleja

  • COLLADA
  • FBX
  • OBJ

Voit tuoda 3D-animaatioita

  • COLLADA

Lähetysominaisuudet

Virtuaalistudion ominaisuudet

Mitä Virtual Studion pääominaisuuksia Aximmetry voi tarjota?

  • Useita virtuaalikameroita muokattavilla liikepoluilla
  • Mukautettavat virtuaalikamera- ja lähetysohjausliitännät
  • Elävien näyttelijöiden virtuaalinen valaistus
  • Elävät näyttelijät luovat reaaliaikaisia ​​varjoja, heijastuksia ja taittumista

Samanaikaiset tulot ja lähtöominaisuudet

Voiko aksimetria ohjata erityyppisiä tuloja ja lähtöjä samanaikaisesti?

Aksimetria voi suorittaa useita samanaikaisesti

Videolähdöt

  • TV-ruudut
  • Monitorit
  • Projektorit
  • LED-seinät
  • jne.

kautta

  • HDMI
  • DVI
  • DisplayPort
  • SDI (vain Aximmetry Professional ja Broadcast Edition ja uudemmat)
  • NDI (vain Aximmetry Professional and Broadcast Edition ja uudemmat)

Tiedoston syötteet

  • Videot
  • Yksittäisiä kuvia
  • Kuvasarja

Videotulon sieppaus jopa 4K kautta

  • HDMI
  • DVI
  • USB-kuvalaitteet
  • SDI (vain Aximmetry Professional ja Broadcast Edition ja uudemmat)
  • NDI (vain Aximmetry Professional and Broadcast Edition ja uudemmat)

Ero Aximmetry SE:n ja DE:n välillä?

SE tarkoittaa yksimoottorista, kun taas DE tarkoittaa kaksimoottorista. SE-versio toimii omalla moottorillamme nimeltä Aximmettry engine, joten voit käyttää vain tämän moottorin luomia kohtauksia. DE-versio tukee moottoriamme ja lisää tuen Unreal Enginelle.

Broadcast Edition

Kenelle Broadcast Edition on tarkoitettu?

Aximmetry Broadcast Edition sopii ammattistudioihin, jotka vaativat kameran seurantatoimintoja.

  • Sitä voidaan käyttää joko yhden PC:n asetuksissa, joissa on rajoittamaton määrä SDI/NDI-tulo-/lähtöportteja
  • käyttämällä ammattimaisia ​​kameraseurantajärjestelmiä

(se on vain laitteiston suorituskyvyn rajoittama)

  • tai usean tietokoneen kokoonpanossa (ohjaimena tai renderöintikoneena)

(esim. jokaisella kameralla on oma erillinen renderöintitietokone).

Professional Edition

Kenelle Professional Edition on tarkoitettu?

Aximmetry Professional Edition sopii pieniin ammattistudioihin

tavoitellaan

  • yhden PC:n asennus
  • käyttämällä kohteen seurantajärjestelmiä
  • usean tietokoneen konfigurointi (vain satelliitti(renderöinti)-koneena).
  • käyttämällä enintään 4 SDI / NDI tulo/lähtöporttia

(esim. 3 SDI-kameratuloa ja yksi SDI-komposiittilähtö)

  • käyttäjille, jotka eivät tarvitse kameraseurantaratkaisua

(käytetään kiinteitä kameroita vain virtuaalisen kameran liikkeillä).

Studio Edition

Kenelle Studio Edition on tarkoitettu?

Aximmetry Studio Edition sopii hyvin pieniin tai kotistudioihin (esim. YouTuberille) ilman ammattimaisia ​​SDI-laitteita.

Voit:

  • käyttää useita kameroita yhdellä tietokoneella, joka on kytketty HDMI- tai USB-kaappauslaitteilla.
  • luoda yhden tai useamman videoulostulon näytönohjaimesi HDMI/DP/DVI-porttien kautta.
  • suoratoistaa tuotosi suoraan YouTubeen, Facebookiin, Twitchiin tai mihin tahansa RMTP-pohjaiseen videopalveluun.
  • käyttämällä kohteen seurantajärjestelmiä
  • usean tietokoneen konfigurointi (vain satelliitti(renderöinti)-koneena).

Voit ajatella Aximmetry Composerin Flow Editoria SE-moottorina. Flow Editorissa voit määrittää studiokohtauksen Aximmetry SE:n renderöimään. Tämä mahdollistaa jopa molempien renderöintikoneiden (Unreal ja Aximmetry) käytön yhdestä Aximmetry-yhdisteestä.

Aximmetry SE voi avata malleja 3dMaxista tai Blenderistä. Ja aivan kuten Unrealin tapauksessa, jos haluat tehdä oman kohtauksen, käytät todennäköisesti jotakin tästä mallinnusohjelmistosta virtuaalisen kohtauksen geometrian suunnitteluun.

Meillä on useita opetusohjelmia, esimerkkiyhdisteitä, myytäviä studioita ja jopa koulutuskursseja SE Enginelle.

Mitä tulee opetusohjelmaan, voit seurata tätä dokumentaatiota kohtauksen ja 3D-resurssien määrittämisestä SE:ssä: https://aximmetry.com/learn/broadcast-production-workflow/preparation-of-the-production-environment- vaihe-i/hankinta-grafiikka-ja-virtuaaliset-omaisuudet/sisällönluonti/sisällönluonti-aximmetry-se/johdanto/

Meillä on myös yksityiskohtainen dokumentaatio Flow Editorista: https://aximmetry.com/learn/broadcast-production-workflow/preparation-of-the-production-environment-phase-i/scripting-in-aximmetry/flow-editor/ johdanto-virtaeditori/

Löydät esimerkkiyhdistelmiä kokonaisista Aximmetry SE:n renderöimistä kohtauksista Studio: Demo Sets -paketista: https://my.aximmetry.com/User/MyPackages

Klikkaa hintatiedot tästä!

 Softa SuperStore Finland Oy helps you with software matters in Helsinki, Espoo,
Tampere, Vantaa, Oulu, Turku, Jyväskylä, Lahti, Kuopio, Pori, Kouvola, Suomi, Finland

Toissijainen sivupalkki

Ostoskori

  • KIRJAUDU / OMA TILI >>
  • POSTITUSLISTA >>
  • TARJOUSPYYNTÖ >>
  • PALAUTE >>
Seuraa meitä Facebookissa Facebookin logo

Footer

Softa SuperStore -logo

Asiakaspalvelu
ark. 10.30 – 16
09 – 3424 370

www.softasuperstore.com
www.ohjelmistot.fi

(c) Copyright 2018
Softa SuperStore Finland Oy
SOLLERTIS

Copyright © 2025 · eleven40 Pro on Genesis Framework · WordPress · Kirjaudu sisään